حقانیت نهضت علامه خراسانی و انحرافات برخی یاران و مبلغان او
قبلا بیان کردیم که نهضت علامه خراسانی با توجه به روایات صحیح با توجه به اهداف و مشخصات این نهضت اخیر در افعانستان و آسیای مرکزی تا حد زیادی بحق می باشد و این خراسانی حرکتی مستقل از سرویس های جاسوسی دجال غرب و کاملا اصیل و واقعی است. ولی با کمال تاسف انحرافاتی نیز در فعالیت برخی مبلغان این نهضت دیده می شود که مسلم است ربطی به خود علامه ندارد و احتمال زیاد برخی از این مبلغان ، نفوذی دشمن در نهضت می باشند . اول اینکه برخی از مبلغان این نهضت برخلاف آیات صریح قرآن که می فرماید : از نزد خود برای مردم حلال و حرام تعیین نکنید . با کمال تاسف به نام علامه از نزد خود برای مردم حلال و حرام تازه می تراشند . خب این کار را آخوندهای منحرف و گمراه هم هم اکنون نیز انجام می دهند و کتاب مینویسند و برخلاف کلام خدا برای مردم حلال و حرام جدید می تراشند. پس این مبلغان با آخوندهای گمراه چه فرقی دارند. دوم آنکه برخی از این مبلغان وقتی با آنها منطقی صحبت می کنی همه ی نهضت های دیگر را گمراه می دانند و فقط خود را بحق می دانند در حالی که در روایات صحیح برخی نهضت های دیگری هم مقارن ظهور بحق معرفی شده اند از جمله نهضت یمانی حقیقی از یمن (نه البته احمد الحسن بصری کذاب در عراق) که هدایت یافته ترین قیام معرفی شده و یا نهضت سید حسنی در گیلان که آن هم نهضتی به حق در روایات معرفی شده . ولی برخی از مبلغان خراسانی همه را باطل و دروغگو می دانند . سوم آنکه مبلغان خراسانی حاکمیت سیاسی اهل بیت را حاکمیتی اجباری از نزد خدا می دانند و حقیقت غدیر را به درستی درک نکرده اند . در حالی که در کتاب مثلث شیطانی ثابت شده که امامان خود به این امر معتقد نبودند و امام علی حاکمیت سیاسی و خلیفه شدن خود را امری کاملا زمینی و خواست مردم می داند. و بیان می کند اگر شما مرا خلیفه نمی خواستید من آن را نمی پذیرفتم ولی یک شان دیگر اهل بیت ع شان امامت است که مقامی کاملا معنوی و آسمانی است و ربطی به مردم ندارد . مبلغان خرآسانی مانند آخوندها هنوز این دوشان جدای اهل بیت را درست درک نکرده اند و به نوعی به استبداد دینی اعتقاد دارند.